Dag 14, vrijdag 5 augustus 2016

5 augustus 2016 - Bezau, Oostenrijk

Zoals al voorspelt in de weersberichten, vandaag een regendag.
Vanochtend lekker rustig in het appartement gezeten en alvast de spullen bij elkaar gepakt voor de terugreis morgen. Verder het internet weer hersteld. De nieuwe onderdelen zaten vandaag wel bij de post. De familie Meusburger weer erg blij dat alles weer functioneerde. En onze kinderen ook want ze konden weer volop op het internet met tablet, telefoon etc..
Helaas zit onze vakantie er weer bijna op. Vanmiddag met de auto naar Dornbirn geweest. In de regen hebben we met de paraplu op de binnenstad bekeken. Een oude binnenstad met een aantal leuke winkels. Na een kleine 2 uur zijn we weer terug gegaan naar ons appartement. De regen hield op en we konden onze tassen droog in de dakkoffer plaatsen. Ook de auto achterin weer voor een groot deel volgepakt.
Vanavond al afscheid genomen van de familie Meusburger, wij gaan morgenochtend al op tijd (rond 07:00 uur) weer richting Hengelo en zij werken dan al op de alm (koeien melken).
Na ons afscheid zijn we uit eten geweest in Bezau bij Gasthof Sonne, het eten was weer lekker. Van de familie Meusburger hebben we daar de groeten overgebracht aan de serveerster (de eigenaar van Sonne is een neef van de familie Meusburger). Tegen 20:30 uur weer terug naar ons appartement om nog even te genieten van de laatste uren/minuten van onze vakantie. Zoals al gezegd morgenochtend weer terug naar Hengelo, weer een flinke reis van ruim 800 kilometer. Hopelijk zijn wij tegen 18:00 uur weer terug.

1. Albert en Lies:
    5 augustus 2016
    Lieve allemaal

Wij wensen jullie een hele goeie terugreis!!
    En welkom weer in Hengelooooooooooo!!!
    Groetjes, Albert en Lies.
  2. Oma overbeek.:
    5 augustus 2016
    Ook van oma een heel goede reis gewenst.
    Kom alsjeblieft heelhuids terug !!
    Liefs oma Overbeek.