Dag 11, dinsdag 2 augustus 2016

2 augustus 2016 - Bezau, Oostenrijk

Vandaag staat een wandeltocht via twee liften gepland. We hebben de auto geparkeerd op de parkeerplaats bij de Seilbahn Bezau. Van hieruit met de gondel naar boven. Tocht van 715 meter hoogte naar 1.645 meter. Vanaf het bergstation in een kleine 20 minuten naar Berggasthof Niedere gewandeld. Deze wandeling is redelijk bergaf. Nog even gekeken bij de afspringplek van de paragliders. Nog weinig te zien,  de wind stond nog niet goed.
Hierna wat gegeten (de kids patat) en gedronken in het berggasthof.
Van hieruit gelopen naar het bergstation van de bergbahnen Andelsbuch. Een dalend stuk met aan het eind nog een klimmetje  naar de lift. Met de stoeltjeslift naar het dalstation gegaan. Tussen de  mittelstations nog een klimmetje gemaakt.
Vanaf het dalstation naar het centrum van Andelsbuch gewandeld. In een klein half uur waren we daar. Hier de bus gepakt naar Bezau bahnhof. Hier nog een ijsje gekocht bij de Sutterlüty. Na het ijsje met de bus terug naar het talstation van Bezau. Hier weer de auto gepakt en in 5 minuten terug gereden naar het appartement.