Dag 13, donderdag 4 augustus 2016

4 augustus 2016 - Mellau, Oostenrijk

Nog steeds lekker weer in Bezau, vandaag zelfs top weer tot 30 graden Celsius. We zijn met de Mellau lift nog een keer naar boven geweest en lekker wat gedronken en gegeten bij het berggasthof. Hierna hebben Hank en Thom boven nog wat rondgelopen, een kleine rondwandeling van ca. 20 minuten. Hierna in een bergstroompje nog even wat handen gekoeld.
Vervolgens voor het betere koelwerk met de lift terug naar Mellau en daar naar het zwembad geweest. Heerlijk gezwommen in het zwembad met uitzicht op de Mellau bergbahn. Het blijft toch steeds weer erg mooi om in het bad te liggen met uitzicht op de bergen en dat ook nog eens bij een lekker temperatuurtje.
Terug in het appartement bleek de apparatuur voor het internet nog niet geleverd. Goh, in Oostenrijk is het hetzelfde als in Nederland :-).
Maar we redden ons wel met het noodverbandje.
's Avonds weer lekker gegeten in ons appartement, Sandra weet het toch maar steeds weer te flikken met het eten maken.