Dag 12, woensdag 22 juli 2015

22 juli 2015 - Klösterle, Oostenrijk

Vandaag zou er in de middag onweer kunnen voorkomen, echter in de ochtend mooi weer. Om nog maar even te genieten van het mooie weer (ook nu weer 27 plus) zijn we vandaag naar Klösterle am Arlberg geweest naar de Bergbahnen Sonnenkopf (naar de Familien- und Erlebnisberg Sonnenkopf). Van Christine gehoord dat het er boven erg leuk moest zijn voor de kinderen. En dat was het, in de lift de teddyberen en boven op de berg een uitgebreid (water)speelpark voor de kids.
Boven op de berg hebben we rustig onze broodjes opgegeten en Imke en Thom hebben er gespeeld. Er zou een kruis moeten zijn op 1 uur lopen......,gelukkig zagen wij er één op nog geen 5 minuten lopen. M.a.w. we hebben vandaag niet echt veel gelopen, een kort ommetje van 20 minuten. Dat was maar goed ook, want we waren koud terug toen het onweer en de regen naderde. In het gasthof boven op de berg hebben we geschuild voor de regen en hebben we wat gedronken en een ijsje gegeten. Nadat de regen voorbij was getrokken, zijn we met de gondel weer naar beneden gegaan.
Hierna zijn we met de auto via Klösterle, Zürs naar Lech gereden en van Lech weer naar Warth. Het omgekeerde rondje van afgelopen week.
Ook nu zagen we weer nieuwe dingen die we de vorige keer niet (goed) hadden gezien. In Au hebben we bij de Spar (de Hofer was de andere kant op :-)) nog gauw wat drinken ingeslagen voor de komende dagen. Tijdens de autorit kregen we onderweg nog wat regen.
Toen we bij het appartement aan kwamen begon het licht te regenen. Daarna heeft het niet meer opgehouden met regenen en hebben we ook wat onweer gehad. Op dit moment (20:45 uur) regent het nog steeds, het koelt lekker af. Dat is ook wel eens fijn na al dat warme weer van de afgelopen tijd.
Vanavond nog eens kijken wat we morgen gaan doen, het weer wordt fifty fifty...

1. Albert en Lies:
    22 juli 2015
    Hallo buurtjes
    Wat fijn dat het allemaal goed gaat.
    Hopen maar dat jullie morgen niet veel regen krijgen.
    Maar af en toe een buitje is niet erg, lekkere verkoeling.
    Wat een mooie foto's!!!
    Heel veel groetjes, Albert en Lies.