Dag 3, maandag 25 juli 2016

25 juli 2016 - Alberschwende, Oostenrijk

Vandaag zou het weer minder goed worden, regen was voorspeld. Echter tot onze verbazing was het mooi weer, in de ochtend nog wel zwaar bewolkt maar in de middag brak de zon volop door.
We zijn naar Alberschwende gereden en hebben daar de één persoonsstoeltjeslift genomen naar de Brüggelekopf. Boven aangekomen weer genoten van het uitzicht richting Bodensee. Snel nog even een klimmetje naar boven gemaakt met Thom naar het kruis en toen snel weer terug om in het Berggasthof Brüggelekopf te genieten van een lekkere koele limonade. Hierna snel weer terug naar beneden met de lift, anders zouden we tot 16:00 uur moeten wachten om terug te kunnen (pauze van 14:00 tot 16:00 uur) en het weer kon wel eens omslaan tegen 16:00 uur.
Hierna in Alberschwende bij de Hofer onze boodschappen gedaan. Ruim ingeslagen voor de hele week!
Daarna weer teruggereden naar het appartement. Hier hebben we lekker gegeten en na het eten hebben we in het dorp nog even een ijsje gepakt.
Vanavond lekker voor de TV TLC kijken, helaas wel in de Duitse versie, maar dat lukt wel.