Dag 5, woensdag 27 juli 2016

27 juli 2016 - Dornbirn, Oostenrijk

Vandaag is er iets minder mooi weer voorspeld, 's ochtends nog volop zon in de middag regen
We besloten om in de middag naar Dornbirn te gaan naar het Inatura museum (http://www.inatura.at/ihr-besuch/willkommen-in-der-inatura/).
Dit is een museum over natuur, mens en techniek. Dit alles ondersteunt met multimedia en interactief.
De kinderen werden gestimuleerd om alles aan te raken en actief mee te doen. Van een koffer die in je hand begint te draaien tot knikkerbanen en een tocht door het menselijke lichaam. Uitgebreide uitleg over de otter etc.. Erg leuk zowel voor de kids als voor ons. Zoals Thom het omschreef: Het was superleuk.
En inderdaad in de middag regende het toen wij in het museum rondliepen. Na zo'n ruim 2 uur in het museum te hebben doorgebracht zijn we met de auto richting Bregenz gereden en vervolgens door gereden naar Alberschwende. Bij de Hofer nog boodschappen gedaan. Hierna weer richting het appartement gereden.